LEGO® Learning System
Kroz LEGO sistem za učenje (LEGO® Learning System) ljubav prema znanju i učenju STEAM oblasti raste iz godine u godinu.

Šta je LEGO® sistem učenja?
LEGO sistem učenja je kolekcija rešenja koja savršeno funkcionišu zajedno, pružajući zanimljiva i praktična STEAM iskustva za učenike svih uzrasta. Ovaj sistem kombinuje nastavne jedinice usklađene sa školskim standardima, LEGO kocke koje se lako slažu, jednostavne metode programiranja, inteligentni hardver, stvarajući neverovatne mogućnosti za učenje nauke kroz igru, tehnologiju, inženjerstvo, umetnost i matematiku (STEAM).
LEGO sistem učenja je jednostavan za primenu i nudi rešenja koja mogu da se koriste sa tehnologijom ili bez nje. Sistem može da se implementira odjednom ili postepeno uvođenjem pojedinačnih rešenja. Sistem integrisanih i prilagodljivih komponenti omogućava svakom učeniku da uči na svoj način i svojim tempom, bez obzira na to gde se nalazi na svom obrazovnom putu.
Apstraktni koncepti postaju konkretni, omogućavajući učenicima da prelaze sa osnovnih istraživanja na sve složenije izazove u stvarnom svetu kako napreduju kroz različite nivoe obrazovanja.
Sva LEGO Education rešenja uključuju jednostavne planove učenja. Vežbe variraju od vođenih lekcija do otvorenih projekata kako bi podstakle učenje na svim nivoima. Planovi učenja su osmišljeni po 5E* metodologiji, koja obuhvata sve aspekte STEAM učenja. LEGO sistem učenja pomaže učenicima da budu osnaženi veštinama potrebnim za 21. veka i tako postanu spremni na izazove koji ih čekaju u budućnosti.
*5E:
Engage (Uključivanje): U ovoj fazi je cilj da se učenici zainteresuju za neku temu. Predavač koristi aktivnosti koje povezuju učenike sa njihovim prethodnim znanjem i iskustvima. To radi tako što postavlja pitanja, prikazuje neki zanimljiv video ili demonstira neku pojavu kako bi probudio radoznalost među učenicima.
Explore (Istraživanje): U ovoj fazi, učenici aktivno istražuju koncepte kroz praktične aktivnosti. U ovoj fazi učenici eksperimentišu, postavljaju pitanja i dobiju iskustva iz prve ruke. Aktivnosti u ovoj fazi omogućavaju učenicima da samostalno otkrivaju nove informacije.
Explain (Objašnjavanje): U ovoj fazi, učenici objašnjavaju šta su naučili tokom istraživanja. Predavač vodi diskusiju, pruža dodatna objašnjenja i uvodi formalne termine i koncepte. Ovo je vreme za učenike da dele svoja zapažanja i dobiju povratne informacije.
Elaborate (Produbljivanje): U ovoj fazi, učenici primenjuju stečeno znanje na nove situacije i probleme. Aktivnosti su osmišljene tako da produbljuju razumevanje i omogućavaju učenicima da povežu različite koncepte. Ovo može uključivati projekte, dodatna istraživanja ili zadatke koji zahtevaju primenu naučenog na složenije probleme.
Evaluate (Evaluacija): U ovoj fazi, procenjuje se razumevanje i napredak učenika. Evaluacija može biti formalna ili neformalna i uključuje različite metode, kao što su testovi, kvizovi, projekti ili samoprocenjivanje. Cilj je da se utvrdi koliko su učenici usvojili koncepte i da se identifikuju oblasti koje možda zahtevaju dodatnu pažnju.