Obuka za nastavnike: Korišćenje LEGO® edukativnih proizvoda
Trajanje: 8 sati
Cilj ove obuke je da omogući nastavnicima da steknu duboko razumevanje i veštine korišćenja LEGO® Education proizvoda kao alata za unapređenje STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) učenja. Kroz interaktivne aktivnosti i praktične vežbe, nastavnici će naučiti kako da efikasno integrišu ovaj set u svoje nastavne planove i programe, fokusirajući se na sledeće aspekte:
- Razumevanje kako LEGO Education proizvodi mogu podržati integraciju STEAM principa kroz praktične projekte i aktivnosti, što uključuje različite naučne, tehnološke, inženjerske, umetničke i matematičke koncepte.
- Podsticanje kreativnog mišljenja kod učenika kroz konstruktivne i dizajnerske aktivnosti koristeći LEGO kockice.
- Razvijanje sposobnosti učenika da analiziraju probleme, identifikuju potencijalna rešenja i primene kritičko razmišljanje u rešavanju izazova tokom projekata sa LEGO setom.
- Promovisanje efikasnog timskog rada kroz saradnju, komunikaciju i poštovanje različitih ideja i perspektiva u okviru grupnih aktivnosti.
- Uvođenje osnovnih principa programiranja kroz upotrebu LEGO® Education SPIKE™ aplikacije, omogućavajući nastavnicima da podstaknu učenike na logičko razmišljanje i kreiranje jednostavnih programa.
- Uvod i upoznavanje
- Kratko predstavljanje svih učesnika.
- Uvodna reč o ciljevima obuke.
- Očekivanja učesnika.
- Uvod u LEGO edukativne proizvode
- Pregled osnovnih informacija o LEGO edukativnim proizvodima (LEGO® Education SPIKE™ Prime, LEGO® Education SPIKE™ Expansion, LEGO® Education BricQ Motion Prime set).
- Pregled delova i komponenata (kockice, točkovi, minifigure, itd.).
- Demonstracija osnovnih funkcionalnosti.
- Diskusija o prednostima korišćenja LEGO edukativnih setova u nastavi.
- Praktična radionica: Sastavljanje osnovnih modela
- Učesnici se dele u grupe po 3-4 člana.
- Svaka grupa dobija zadatak da sastavi osnovne modele prema uputstvu.
- Grupe prate uputstva za sastavljanje i rade zajedno na modelima.
- Praktična radionica: Kreativne građevine i izazovi
- Grupe dobijaju izazov da osmisli i sastavi inovativni model koristeći LEGO kockice.
- Tematski izazovi (npr. izgradnja mosta, vozila, ili scene iz prirode).
- Grupe imaju 60 minuta za izradu modela.
- Prezentacija modela pred ostalim učesnicima, uz objašnjenje ideje i procesa izrade (30 minuta).
- Uvod u programiranje
- Instalacija LEGO® Education SPIKE™ aplikacije i uvod u njegov interfejs.
- Pregled osnovnih programskih komandi i funkcionalnosti.
- Diskusija o značaju programiranja u obrazovanju.
- Praktična radionica: Programiranje jednostavnih modela
- Učesnici se dele u grupe i dobijaju zadatak da programiraju jednostavne modele koristeći SPIKE App.
- Grupe rade na zadacima kao što su programiranje vozila da se kreće određenim putem ili izrada jednostavnog robota.
- Primena STEAM koncepta
- Kako integrisati STEAM koncepte (nauka, tehnologija, inženjering, umetnost i matematika) kroz korišćenje LEGO edukativnih proizvoda.
- Primeri nastavnih planova i aktivnosti.
- Razgovor o konkretnim načinima primene u učionici.
- Rad u grupama na kreiranju mini nastavnog plana koristeći LEGO edukativne proizvode.
- Evaluacija i povratne informacije
- Upitnik za evaluaciju obuke.
- Diskusija o utiscima i povratne informacije.
- Grupna diskusija o najboljim praksama i idejama za unapređenje.
- Završna reč i dodela sertifikata
- Dodela sertifikata o učešću.
- Fotografisanje i završna reč.
Povezani proizvodi
Prijavite se
Kontaktirajte nas i zakažite besplatnu konsultaciju, informišite se o svemu što vas zanima.
